Now i'm off......

.....to go to Ronjas lande:::) NICE, or not! De blir Kyrkslättbailut looolololoolo. Har inget annat o säga än att de blir smoke on water, roddbåten, karkki, VM-fotbollsFINAL !! I love it!



Jepp men altså igår före bronsmatchen i fotboll nä vi va o simma, fick ja en galet rolig  idé me att hoppa från Larus brygga som är 6,2 m högt uppe från vattenytan. OOOOPS. 
   
   De to 10 minuter fö mig att hoppa, o de va tillomed tackvare att en båt me typ 10 barn i kom o heija på mej där under. NÄr ja hoppat, så seijer båtchauffören att han är fotograf och fått foto av mitt (rekordhöga hopp, fö mig). Jag var helt att WTF??! Och sedan kastar han sitt Visitkort eller va de kallas, o sa att jag ska meijla honom för att få bilderna !! -
- NÄR jag jick till hans hemsida så fanns där så VACKRA bilder av allt. Allt från Pepsodent till Fazer och Nissens reklamfotografier etc. Tillochmed Michael Jackson !! OTROLIGT att jag känner en uuuuuuuurBRAfotograf! Bra för mig som älskar att fotografera, jobb där kanske, i framtiden? ;)


Bilder från R's lande kommer hoppeligen om 4-5 dagar:) hinner kanske inte blogga dom andra dagarna:(

xx Ha det skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0